woensdag, februari 26, 2020

Zoon Kleine Jan

Op duivenmarktplaats heb ik een zoon van De Kleine Jan van Van Dorp te koop gezet, mede namens maat JP. Een prachtdoffer die ik aanschafte samen met diens broer in 2012. Ik haalde ze op Koninginnedag weet ik nog. Bij toeval 2 broers waar ze meestal duivinnen uit dat koppel haalden.

Zussen vooral waren de allerbesten van de afdeling. Heel vaak! Zelfs toen Willem en of Bas giga uitslagen maakten zat een zus van deze doffer er bijv. toch net voor!
Op PIPA kun je het verhaal meermaals lezen over deze duiven. Ook voor wat voor geld ze van de hand gingen. Laatst nog! hier dus een buitenkansje voor degenen die dat herkennen.

De broer van deze heb ik in het verleden al aan Rik teruggedaan.
Deze zit nog bij JP. 2 rondjes per jaar kweekt hij er uit, that's it.

Kun je dus nog lang genoeg van gebruik maken. De duif heeft het erg goed, bevruchte alles nog gewoon. JP had er meerdere fijne uit, waaronder meerdere 1e prijswinnaars.