donderdag, maart 28, 2019

Ontgiften

Het ontgiften krijgt bijval. Bijval van vooral enkele jonge melkers!
Generaal kampioenen en nationale winnaars overigens

Ik denk dat dit kenmerkend is, die boys zijn eager en op zoek naar beter. Niet indutten of inkakken maar gas op de lollie. Uitproberen, zoeken naar andere manieren en uitkomen bij betere. Rechts ingehaald worden door anderen en je afvragen "Hoe dan?"
Denk maar eens terug aan de tijd dat je zelf bloedfanatiek was. Misschien deed je meer dan je nu doet maar een deel ervan was dat uitzoekwerk en dat uitproberen!

Mijn ploeg vind ik dit jaar sterk. Ik heb een idee waar de zwakke elementen zitten. Nu geen fouten maken en tegenslagen voorkomen en tacklen.

Gisteren even gekeken naar dat ene eitje van Zusje maar daar zag ik nog geen spinnetje ontstaan in het eitje. Misschien komt dat er wel niet omdat het te lang koud heeft gelegen. Misschien nog wel, het was nog maar dag 3.
Het 2e legsel was er ook al. Vandaag daarvan het 2e eitje als het goed is. Die gaan onder een voedsterkoppel en zo heb ik nagenoeg tegelijkertijd van mijn 3 favoriete koppels toch meer jongen.

Dat is de Limoges x (Saarloos x Zusje) (een neef dus). Dat is van Habib (Saarloos x Van Olmen) x Zusje en als laatste koppel een Rode doffer uit Ari x Rooie Maria (halfbroer Habib dus en Rode Maria is uit Fondkampioen Antwerpen x 404 (Zus 403) van Van Olmen) gekoppeld op een duivin uit Oded x Zusje. GAME ON