dinsdag, september 14, 2021

BONNETJE DMP

Ik hou het maar op 2 bonnen voor dit seizoen. De prestaties zijn er niet eens naar om iets te schenken dit seizoen maar de kwaliteit zit er zeker wel. Ik schenk op DMP een koppel eitjes of jong(en) in overleg met de koper. Reken erop dat ik je bedien met het beste van mijn hok (want dat zouden we toch allemaal willen)? Er zit crème de la crème van meerdere tophokken. Saarloos, Van Olmen, Joosen en nieuwe aanwinsten van de huidige marathon top uit Brabant, Zeeland en Zuid-Holland. Als je geduld weet op te brengen, kun je gerust iets uit Ruth krijgen bijvoorbeeld of Pipo / Mammalou.

Een ander bonnetje is voor Nishoek. Ik zegde die vorig jaar al toe. Die gasten heb ik hoog zitten en ook daarvoor geldt bovenstaande. Je gaat met het beste van mijn hok naar huis.

Na aankoop even contacten via Postduivenlaban@gmail.com