maandag, juni 11, 2012

Duursporters

Wat het is weet ik niet maar m'n jongen vliegen wel erg graag dit jaar:
Gisteren 16:30 uit en 18:50 alles in 1x terug.
Vandaag 13:30 uit en 15:30 op een enkele na alles terug en die kwamen om 16:00 uur.

Geen vlag, geen gekkigheid, ze lijken het zichzelf aangeleerd te hebben.

Ik durfde vandaag het opleren niet aan. Vanmorgen druppelde het wat en de voorspellingen waren niet zo goed. Morgen opnieuw niet maar ik beslis morgenvroeg pas. Die 7 km zou moeten kunnen lijkt me. Anders woensdag maar. Kun je makkelijker overdag (qua werk etc) dan heb je nauwelijks excuus volgens mij, het kan haast al weken elke dag wel.

Binnenkort chipringen in laten voeren, niet vergeten!
Ze kunnen maar toegekend zijn, dan heb je ze maar aan te schuiven wanneer ze voor het eerst in competitie staan (of eerder als je weten wil hoe ze kwamen van een opleervluchtje).