zaterdag, juni 16, 2012

Uitgesteld... Kampioenschap verkeken!!

Nanteuil is uitgesteld. Hoewel het hier aardig weer lijkt is het ter plekke niet goed genoeg en onderweg ook een komen en gaan van buien. De lossingscommissie heeft wijs besloten.

Dat betekend in elk geval direct voor mij dat de kans op het behalen van het Midfondkampioenschap in de afdeling (West) verkeken is. Tot op heden stond ik opnieuw eerste in de tussenstand (3 vd 4 vluchten tellen, onaangewezen). Een prachtige uitgangspositie om de laatste 2 vluchten de strijd aan te gaan.

Nu deze op zondag wordt vervlogen, doe ik niet mee. Dat is een principe waar ik me graag aan hou. Samen met het gezin staat voor ons de zondag apart en in combi met m'n rol in de kerk vind ik het niet 1-2-3 logisch om op zondag in een competitie mee te doen. Daar kun je uren over discussieren natuurlijk maar ik kies er zelf voor...
De eerste keer toen de MF vlucht werd uitgesteld en ingekort tot Lille zou ik ook een aanzienlijke hoeveelheid punten hebben gepakt, de 986 en 915 had ik toen vroeg in dezelfde seconde! Het ergste vind ik persoonlijk dat melkers als ik op zo'n manier "onzichtbaar" worden omdat je in geen enkel kampioenschap meer bovenin eindigd en wel heel goed met de grote namen kan wedijveren.
Tsja.

Een ieder voor morgen succes gewenst.
Als het even kan breng ik de jonge duiven vanmiddag nog even weg naar Dinteloord.