donderdag, juli 18, 2013

16e Generaal o.a., maar reken even mee

Vanavond even de uitslagen ingezien van afgelopen week, van ons samenspel Hoekse Waard.

In de generaal stand sta ik pas 16e onaangewezen.
Het verschil met nr. 1, de gewezen nationale kampioenen overigens (erg knap!), is net even meer dan 3300 punten. Ik speelde echter de dagfondvluchten niet mee...

Als je dan weet hoeveel punten je daar op pakken kan, en die kampioenen ook zo'n beetje doen, dan doe ik als kleinduimpje toch goed mee dacht ik zo.

Aangewezen is dat minder. Ik kan dat niet zo en kijk niet zo nauw. Daarbij kunnen ze allemaal vroeg vliegen kennelijk, Ik pak bijna elke week een andere duif voorop.

Het is een beetje pochen... maar zo zitten er elders ook goede spelers.
Deze (vaak kleine) spelers vallen niet 1-2-3 op maar zijn eigenlijk wel erg goed bezig!!
Probeer op die manier uitslagen en kampioenschappen te interpreteren met een stukje context erbij. De kwaliteit zit niet slechts bij de grote en bekendere namen mensen!