dinsdag, juli 16, 2013

Gebroken Maiskolven

Heb je gelezen dat ze nu wat makkelijker beschikbaar zijn, de gebroken maiskolven?
Marcel Sangers heeft een bulklading weten te bemachtigen en verkoopt die nu per grote zak.
Volgens mij staan er ook advertenties op DM en in het Spoor der Kampioenen.

zie: http://www.duivenmarktplaats.nl/mais262006.htm

Mij bevalt het goed, reuze om eerlijk te zijn. Beter dan beukensnippers of stro. Ze kunnen lang blijven liggen en het geeft een heerlijk klimaat. Ad Schaerlaeckens noemde het eens het beste bodemmateriaal.

Graag schaf ik nog weer eens aan; of leg een voorraad aan voor aanstaand winterseizoen.
Doe me een mail als je ook interesse hebt; dan laten we in 1x flink wat zakken komen deze kant op!!
Ik heb er wel 6 a 7 zakken nodig (beter 1 teveel en of handig om later nog eens aan te vullen/ verschonen). 


Maurice