donderdag, juli 04, 2013

Vragen

Verschillende liefhebbers vragen zich af waarom ik niet meedoe op Chateauroux. Na al die vragen besef ik pas dat het nationale karakter ervan toch wat losmaakt in ons landje.
Ik besefte het niet eens dat het een nationale vlucht is. Het maakt me ook niet uit. Wat is er te winnen? Vooral een tegenvallend resultaat denk ik.
Komende week gewoon nog 1x Sens en dat is genoeg.
Misschien zet ik nog wat van de ingelaste duivinnen op Sens, hangt af van de forme en van de verwachte weersomstandigheden. Lijkt me wel een leuke uitdaging voor de dames!

Zaterdagmorgen Nijvel thuis en 's middags tijd voor gezin en andere zaken zoals een gezellige middag met de mensen uit m'n wijk (onze kerk splitst per ouderling op naar het deel van het dorp waar de betreffende mensen wonen). Mijn wijk komt einde van de middag bij elkaar en we vieren zo z'n beetje het einde van het seizoen zeg maar. Prima om dan niet ook nog duiven aan het hoofd te hebben! - Voor alles is een tijd.