zondag, december 14, 2014

Nachtje mand

De laatjes hebben afgelopen nacht een nachtje in een reismand gezeten. Net als bij vroege jongen een kwestie van leren en de stress te ervaren en klein te krijgen. 1 afvaller is uit de equipe gehaald. Vloog al een week minder lang dan de rest. Ging alleen op een huis in de buurt zitten. Dat is me een doorn in het oog. Ik wilde het nog even aankijken maar toen ook Jan Piet in no-time die duif aanwees als eentje die iets leek te mankeren was de maat vol.

Als er 25 zitten die geen problemen geven en 1 wel, dan moet je ook geen medelijden blijven tonen. Het is allemaal niet zwart wit maar wel ff duidelijk afwegen wat het meest wijs is in zo'n situatie.

Bert (en Wim) hebben de jaarlingen gekeurd en geen slechte waar genomen. Beiden enthousiast over de groep jaarlingen. 2 doffers, broers vielen wat tegen. Niet veel maar als er mindere moesten worden aangewezen, dan waren het die 2.
De duivinnen waren mogelijk nog mooier dan de doffers. Ik geloof er wel in, ik denk dat het een beloftevol stel is dat ik nu heb zitten. Netjes mee omgaan nu en kijken wat ze doen als het eens 8-10 uren vliegen is.