dinsdag, december 22, 2015

Wordt de boel dan ècht bepaalt door enkelen?

Enkele reacties op het vorige bericht bevestigen me toch ècht teveel dat in onze afdeling de grote inkorvers eigenlijk de grootste invloed hebben. We hebben landelijk gezien ook enkele kopstukken van grote inkorvers natuurlijk. NO problem op zich maar kom op zeg....

Zowel de grote jongens als de bestuurders moeten dat toch niet willen zeker? Of ben ik te naief?

Niet geheel mijn ding om hier nu veel aandacht op te vestigen. Ik wil gewoon hard spelen met duiven. Ik ben echter wel van mening dat e.e.a. Zuiver moet gebeuren en de schijn lijkt hier tegen...


Op eigen hok extra aandacht in aanloop naar de kweek. Prima wintertje zo trouwens.
Wekelijks 1 a 2 x gist over het wintervoer. Karig, dat wel. Ik wil ze nog wat oud dons doen laten vallen. Ze vliegen reuze, dat is het probleem niet. Gezondheid zit dus wel goed. Dat is nog geen garantie voor een rond cirkeltje.
Willems tip van gekookte knoflook zal ik ook eens proberen.

De roosters liggen beter maar nog niet top. Het lijkt erop dat de roosters wat krom zijn getrokken, of de bodem natuurlijk.