dinsdag, februari 09, 2016

Storm en fotografie

Wat een wind, gisteren. Volgens mij is er dan geen hok optimaal met zulke buitensporige omstandigheden. Ook vandaag weer volle bak regen. Ik kijk al uit naar betere omstandigheiden hoor, flink zelfs.

Op broeden is het even stil, totdat de boel gaat uitkomen. Begin volgende week wordt dat voor de eersten.

Geen storm loopt het nog met de aanmeldingen voor de foto's. ik dacht dat dit juist ideaal is om nu nog een kampioen, vol in de veren en in goeden doen op de gevoelige plaat te laten vastleggen. Je mag ook spontaan komen uiteraard, no problem. Maar voor een paar tientjes die ene of meer toppers, lievelingen of mooie dieren vast te leggen lijkt me toch geen probleem?
Ik hoop dat er nog wat enthousiastelingen bij komen, in elk geval van harte uitgenodigd voor een leuke, en leerzame avond met Martijn Oomen (velen lezen diens stukjes ook op duivenmarktplaats.nl) en en pasant de mogelijkheid om een duif op de foto te laten zetten en of eens zien hoe dat nu feitelijk in z'n werk gaat!

tot vrijdag!