vrijdag, februari 26, 2016

Van 't hart


Het moest me van het hart toen ik gisteren de laatste blogpost zag bij Schaerlaeckens. Massa inkorvers? Ik schreef er al meer over. Laat ze toch en knok er tegen! Dat laatste dan gewoon in de sportieve strijd met de duiven. Het is toch juist zo’n mooi element van onze hobby dat de kleintjes en de groten tegen elkaar spelen? Ja, een vorm van oneerlijk is het wel maar hey, de voorbeelden dat de kleinere melkers voor de groten pakken zijn er toch volop? Ik put er motivatie uit hoor, als je als kleine amateur met enige regelmaat tussen de zogenoemde grote mannen pakt. Bewijzen daarvan zijn er plenty.

Ik vind het soms andersom: die grote mannen moeten zich nu en dan schamen dat ze de boel niet volledig oprollen maar kleine amateurs voor zich moeten dulden!

Gewoon sportief mee blijven doen, ze het vuur aan de schenen leggen met je duiven en je skills! Mooi man.