zaterdag, april 30, 2016

Noyon vanuit Nishoek

Vandaag had ik maar 3 doffers mee. De 3 die tussen de jongen zitten. Weer de 615 mijn eerste. Die doffer is nooit heel vroeg geweest maar zowat elke keer op de uitslag, ook als jong al. Ik benieuwd of hij dat blijft doen als de afstanden verdubbelen.

Omdat ik het weer niet vertrouwde en ik toch een ritje kon combineren met een bezoekje aan mijn ouders, werd het Nishoek. Nabij Yerseke een prachtclub. Een Belgische vervoerder vervoert ze. Mede vanwege de veeeeeel goedkopere diesel heel goed te doen voor die vervoerder natuurlijk!

Ik korfde de doffers en duivinnen in voor Noyon. Zo'n 300 km?
Mooi vluchtje morgen: lekker weer, zon en wind op kop. Dag van de arbeid, dus laat ze maar werken.

Nog zeer mooie referenties. Kenneth weer een rechtstreekse voorop, Vd Streek (afdeling 8) 3e tegen 11971 !!  met een halve Laban en Roel Strijker ook een halve Laban in de spits.
Leuk om te horen dat mijn duiven en nazaten bij anderen nog zo veel succes opleveren!!