dinsdag, mei 16, 2017

Voorspelling

Wat ik doe is een gekkigheidje: Als ik een mooie vastheb, bij de jongen, noteer ik dat nummer. Ook JP doet dat en we noteren dat nummer dan vaak op de deur of de wand van het hok. Ik doe dat met een natte vinger op de witbeslagen wand. Deze week schreef ik nr 33 op en terwijl ik dat deed zag ik dat ik eerder eens de 615 noteerde. Die is in 15 de nalijn meegeweest en was er steeds bij. Ook nu nog niet buiten de prijzen.
Vorig jaar zei ik al dat m'n favoriete Koppel het Koppel was waar uiteindelijk de 05 en 06 uit kwamen. Uit Ari x superduivinnetje van Jos van Olmen. Beiden waren er zaterdag op tijd (in onze club dan).


Waarschijnlijk doe ik vaker voorspellingen en zit ik er vaker naast. Evenzo, toch wel leuk om eens wat terug te zien van eigen ideeen uit het verleden die dan raak bleken te zijn.


Ten opzichte van èchte kampioenen kan ik er nog niet heel veel mee maar het maakt met een kleine glimp, de hobby ook wel weer wat leuker!