maandag, maart 26, 2018

We zijn er bijna

We zijn bijna bij de start van het seizoen. Komend weekend opleer en klokkentest. Ik stap een week later in. Simpelweg zelf nog niet klaar en hoewel lekker weer afgelopen zaterdag, was de melker niet in staat op te leren wegens andere afspraken.

Hopelijk komend weekend opties om zelf te lappen... en de week nadien met de grote mand dan maar.

De boel zit gescheiden zoals ik het wil. Deze week nog Rustmengeling van Matador. Nadien dus 50/50 Athlete en start. Iets opvoeren gedurende de week. Ik ben al gul op zich: bijna volle bak en wegnemen na een tiental minuten. Hangt af van de trainingsarbeid door de week en de kilometers die ze maken in het weekend. Voeg ik Turbo toe zodra dat pas geeft.

Verder geen bijzonderheden. De geeltablet heb ik nog niet gegeven. Kwestie van niet nodig vinden. Misschien komend weekend? Er zit vast wat geel onder maar of een pilletje geven nodig is weet ik niet. Binnenkort naar Mariƫn, laat die maar kijken hoe erg het nodig is.

Piepers nog eens bekeken. 3 genomineerd voor vertrek. Komende keer dat ik ze beetheb, nog eens zo'n oordeel en wellicht dan een acuut exit. Ik ben klaar met pappen en nathouden.