maandag, mei 14, 2018

Nevelige start

Een nevelige start deze morgen. Het wordt warm, zo is de voorspelling maar de start is kil. De doffers vlogen ondanks dat prima. Hard en toch wel een dikke 25 minuten (is best okee t.o.v. Eerder dit seizoen). Terug op de dakpannen waren ze er gewoon nat van, van de nevel.

De duivinnen marcheren maar niet okee. Geen idee waarom eigenlijk niet. Kan ik dat niet? Zijn her er geen goede duiven voor (voor dit spelletje?). Nog even blijven proberen maar als het niet op de rit komt, dan speel ik liever alleen doffers.

De jongen moeten deze week eens voor de leeuwen. De eerste opleervluchtjes moeten het worden. Ff kijken wat lukt want de agenda is er eigenlijk niet naar.
Ze vallen me niet tegen, hoewel er geen beauties van formaat tussen zitten. Doffertjes beginnen al praatjes te krijgen. Binnenkort maar een chipring omdoen. Ik vermoed dat de NPO niet snel genoeg is  met de knijpringen waar die clips in moeten, u wel?

Zaterdag staat vooralsnog een N wind in de boeken. Dat zou voor Chevrainvillers zo om en nabij een 7 uurtjes vliegen zijn. Pfff valt niet mee. Het is evenzo wel de target. Splitsen zou kunnen: duivinnen op de midfond, doffers Chevrainvillers. Duivinnen kunnen beter tegen nachtje extra mand en durf ik eigenlijk ook goed dagfond te geven en de doffers hou ik liever op de midfond dan.