woensdag, mei 09, 2018

The road to Beaumont de Lomagne

In plaats van Agen of Bordeaux staat Beamont de Lomagne op het ZLU programma. Nog iets zuidelijker geloof ik, simpelweg een betere plek om te lossen voor het grote convooi!

Mijn voornemen is er meerdere op te spelen in de veronderstelling dat het een voorbeeld is van de vluchten die tot enige verbeelding spreken.

In mijn planning geen gekke dingen. Toewerken naar een zo goed mogelijke conditie en ervaring die week. In de hoop op een explosie van vliegkracht door mijn duiven die meegaan. Hopelijk goede vliegomstandigheden en niet zoals vorig jaar pas op maandag met ook nog een regengebied dat de duiven na 22 uur niet of nauwelijks meer deed doorkomen.

Andere vluchten dan? Ik denk aan een beetje uitkiezen van de duiven en bijbehorende vluchten. optimaal inkorven is een must. Leuk om aan te werken. Hier niet tevoren vastgelegd welke duif waar naartoe moet. Kiezen en vertrouwen dat het goed zit!