maandag, september 09, 2019

Niks bijzonders en vd M

De dikke ogen zijn zeker nog niet over. Er zitten enkele oude tussen de jongen en die hebben het inmiddels ook.

Vooral de oogranden zwellen op, ik zie er geen meer tussen met waterige ogen, althans niet erg.
 
De rui verloopt naar behoren alhoewel het pas echt duidelijk wordt als de duiven over het ergste heen zijn. Volop goed voer en wat supplementen (ik maak m.n. dat spul van Marien op).

Zag je de prestatie van de familie vd Merwe?
Super, nietwaar?

Anderzijds bizar hoe het kan dat zij 21 duiven in zulk een conditie weten te krijgen dat ze de kop van het deelnemersveld voor hun rekening nemen. Wat en hoe het ook is, zij weten meer dan al de anderen om dit uit hun duiven te krijgen.
Wie weet komt het ooit ons ook eens ter ore?!


By the way: Ik ben eigenlijk amper jongen kwijt!
Nou vliegen ze voor geen meter prijs maar ik vind het zelf ook wel intrigerend dat ik nu al meerdere jaren heel weinig duiven verspeel. Dat is tegen de stroom in.