maandag, januari 27, 2020

Tevreden

Hoewel ik meende dat 2 jaarling duivinnen het beter konden doen (liepen iets teveel terug qua conditie dacht ik), ben ik erg tevreden! Na 2 weken alles op eitjes, dat is niet gek!

Die 2 jaarlingen (overigens nog 2 andere ook) zaten wat langer opgesloten in de jaloezievakjes alvorens ze eruit mochten. (Ik sluit ze dan op door er een envelop voor te doen met punaises). Dat zal de conditie ook wel wat hebben beïnvloed denk ik. Dat beziend ben ik content.

Nu de bevruchting nog even afwachten. Ook dat zal in de jaloezievakjes altijd wat minder zijn omdat het treden perse erbuiten moet. In de loop van de week en uiterlijk komend weekend weet ik meer. Die 2 van Zusje lijken goed in elk geval. Ik laat die oude dame maar even nog, wil dat niet forceren.

21 FEBRUARI 20.00 UUR FORUM MET

MAARTEN HUIJSMANS
LUUK BLAAUW
FREDERIK DEKKER

AAN ELKAAR GEPRAAT DOOR PETER VAN SINTMAARTENSDIJK
ADRES; KAREL DOORMANSTRAAT 11
GRATIS PARKEREN EN TUSSENDOOR PRIJZEN OP HET RAD OF VERLOTING