maandag, mei 23, 2016

150 tot 200

150 tot 200 bezoekers per dag op dit blog. Geen cijfers om van te schrikken maar een trouwe schare lezers heb ik inmiddels wel en daar heb ik schik in! Dank voor het volgen, ik doe m'n best - ook voor u - om bijna dagelijks wat leuks te noteren.

Vandaag en eigenlijk gisteren ook al, een regendag. Kijk een beetje is niet zo erg maar bijna een hele dag? Blèh wat een nare boel. De oude duiven zitten me er wat te hevig in. Gek op elkaar en dat doet het vliegen wat tekort en het binnenkomen na een training maakt ze ook minder gehoorzaam. Ik zie maar graag dat ze zelf ook echt weten dat het trainen en eten is... Ik heb ze simpelweg nog niet naar mijn eigen hand kunnen zetten.

Ik leer ook diverse duiven kennen in dat opzicht. Welke gehoorzaam zijn en welke zeker nog niet. Karakters leer je kennen zo. Ik vind dat prachtig maar niet elke duif laat zich voegen naar jouw systeem. Toch zitten er daar wel eens bij waarvan ik denk dat het een topper is wanneer hij/zij dat wat beter zou doen, dat aanpassen aan de baas en diens systeem.

Ben er nog niet zeker van of ik ze spelen zal op Blois of Souppes. De vooruitzichten zijn echt nog niet om over naar huis te schrijven maar van maandag naar zaterdag kan er nog ooh zo veel gebeuren.

 
Een zicht op Blois... Kijk, is het weer daar zaterdag zoals op deze foto, dan gaat het wel lukken lijkt me.